Call-орталығы

Науқастарға қолдау көрсету қызметі

Қазақстан Республикасы «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі» Кодексінің 35 бабына сәйкес ШЖҚ «Талдықорған қалалық көп сапалы қалалық аурухана» КМК-да Науқастарға қолдау көрсету қызметі (ішкі аудит қызметі) құрылды

Мақсат: шешілмеген  мәселелерді  анықтап, медициналық көмек көрсету қызметін жақсарту

Егер Сіз:

- медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаса:

- медициналық қызметкерлердің дөрекі қарым-қатынасына кезіксеңіз:

- тегін қызмет үшін медициналық қызметкердің ақша талап еткен фактісімен кезіксеңіз:

- медициналық көмек көрсетудің басқа да мәселелерімен кезіксеңіз,

- ЕМДЕЛУШІЛЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуге құқылысыз.

- ҚЫЗМЕТТІҢ басшысы САДЫКОВ АЗИЗ АБДРИКИМОВИЧ – директордың ішкі аудит қызметі жөніндегі орынбасары.

1. Сіз мына телефон номеріне хабарласа аласыз: Whatsapp 8 707 801 1510

- http://gorbol-tk.kz  аурухана сайты

- «жедел желі» телефондары: 8 (7282) 41-12-12

- пациенттерді қолдау қызметі 8 (7282)  41-24-94

- бірінші қабатта орналасқан азаматтардың жүгінуіне арналған жәшіктер

- пациенттер үшін қол жетімді жерлерде орналасқан жүгіну жәшіктерінің жанындағы шағымдар мен ұсыныстар кітаптары

- төменде орналасқан QR коды.

Біз Сіздің өтінішіңізді қысқа мерзімде қарап, бес күннен кешіктірмей сізге нәтижелері туралы ақпарат ұсынамыз.

Біздің мекеменің медициналық көмек көрсету сапасын арттыруда көмек берер сіздердің өтініштеріңіз, пікір мен ұсыныстарыңыз үшін алғыс білдіреміз.

Медициналық көмек көрсетудің сапасын анықтау, мәселелерді шешу және медициналық көмек көрсету сапасын одан ары арттыру мақсатында науқастардың немесе олардың туыстарының ерікті анонимдік сауалнамасы өткізіледі.

Сауалнамаларарды тіркеу бөлімінен немесе қабылдау-диагностикалық бөлімінен ала алсыздар.